Інтегровані уроки

З метою виховання компетентного читача, любові до книги та розвитку читацьких інтересів разом з вчителями – предметниками проводжу інтегровані уроки. З кожним роком коло цих уроків розширюється. В цьому році такий урок спробували провести в 2 класі. На бібліотечних уроках знайомлю учнів з словниками та роботою з ними і провели бібліотечний урок «Книги – які знають все» . Починаємо знайомство з «Тематичного словни школяра» / Прищепа К.С.,К.: Форум, 2001/. Тому разом з вчителем вирішили провести інтегрований урок з читання. На цьому уроці учні знайомились з словником, вчилися знаходити потрібні теми та слова, читали, а ще вчителем був запропонований ігровий момент, який допомагав дітям працювати з словником.

Проводились інтегровані уроки з малювання «Історія новорічної листівки» та «Ілюстрація в книгах».

Після того, як учні 6 класу ознайомилися з книгою Л.Шафрай «Уляна неслухняна», яку проілюстрували діти, вони запропонували дуже цікавий проект: самим зробити ілюстрації до книги. Книгу. Вирішили, що це повинна бути книга , написана учнем. Звернулися до дітей, які займаються літературною діяльністю. І ось учениця 7Б класу принесла до бібліотеки казку «Інопланетянин Бо». Цю казку ми разом з вчителем образотворчого мистецтва роздрукували як маленьку книгу і на уроці «Ілюстрація в книгах» учні зробили ілюстрації до цієї казки. Те, що цей проект був вдалим, свідчили сяючі очі авторки казки, коли їй вручили її проілюстровану книжечку.

Проводжу інтегровані уроки з вчителем трудового навчання. На цих уроках діти поринають у історію розвитку костюма, народної вишивки, а потім розробляють і виготовляють вишивані закладинки для книг.

З учнями 11 класу розробили сумісний проект по оформленню стенда для бібліотеки «Є така країна-Україна» в стилі квілінг.


<<<ДО ЗМІСТУ<<<..........>>>НАСТУПНИЙ РОЗДІЛ>>>

Кiлькiсть переглядiв: 150