Тема: «Говорити від свого «Я». Різниця між «Ти-твердженням» і «Я-твердженням». Структурні частини «Я-твердження». Формула «Я-твердження».
Завдання: перейти за посиланням ознайомитись з презентацією, законспектувати основні питання.https://drive.google.com/file/d/1Md_7R-sZ2J4TODn6TwBv9NSRN75PvU4C/view?usp=drivesdk
Тема: «Говорити від свого «Я»
Різниця між «Ти-твердженням» і «Я-твердженням». Структурні частини «Я-твердження». Формула «Я-твердження».
Завдання: перейти за посиланням ознайомитись з презентацією, законспектувати основні питання.https://drive.google.com/file/d/1Md_7R-sZ2J4TODn6TwBv9NSRN75PvU4C/view?usp=drivesdk
Тема: «Говорити від свого «Я»
Різниця між «Ти-твердженням» і «Я-твердженням». Структурні частини «Я-твердження». Формула «Я-твердження».
Завдання: перейти за посиланням ознайомитись з презентацією, законспектувати основні питання.https://drive.google.com/file/d/1Md_7R-sZ2J4TODn6TwBv9NSRN75PvU4C/view?usp=drivesdk
Тема: «Говорити від свого «Я»
Різниця між «Ти-твердженням» і «Я-твердженням». Структурні частини «Я-твердження». Формула «Я-твердження».
Завдання: перейти за посиланням ознайомитись з презентацією, законспектувати основні питання.https://drive.google.com/file/d/1Md_7R-sZ2J4TODn6TwBv9NSRN75PvU4C/view?usp=drivesdk
Тема: «Рефлексія теми»Аналіз рівня усвідомлення учнями опрацьованих тем. Збір думок учнів/учениць щодо питань, які були обговорені.
Завдання: проаналізувати опрацьовані теми розділу 4, написати свої думки, враження, запитання щодо обговорених тем у групу у вайбері.
Тема:«Рефлексія теми»Аналіз рівня усвідомлення учнями опрацьованих тем. Збір думок учнів/учениць щодо питань, які були обговорені.
Завдання: проаналізувати опрацьовані теми розділу 4, написати свої думки, враження, запитання щодо обговорених тем у групу у вайбері.
Тема:«Рефлексія теми»Аналіз рівня усвідомлення учнями опрацьованих тем. Збір думок учнів/учениць щодо питань, які були обговорені.
Завдання: проаналізувати опрацьовані теми розділу 4, написати свої думки, враження, запитання щодо обговорених тем у групу у вайбері.
Тема:«Рефлексія теми»Аналіз рівня усвідомлення учнями опрацьованих тем. Збір думок учнів/учениць щодо питань, які були обговорені.
Завдання: проаналізувати опрацьовані теми розділу 4, написати свої думки, враження, запитання щодо обговорених тем у групу у вайбері.